Add Your Blog | | Signup
NOOR ATIKAH RAMLI · 1M ago

Pigeon Cooling Teether | Shopee

baru-baru nie ika ada belikan Janna satu mainan. ika belika Janna cooling teether sebab ik...
NOOR ATIKAH RAMLI · 1M ago

Anggur dan Epal KECIL !

baru-baru nie mak mertua ika ada belikan buah anggur dan epal yang saiznyaaaa comel sungguh. so, esoknya ika bawak la bekal buah anggur dan epal tu ke ofis. bila makan anggur tu, manis sungguhhh. hahahahaha ! buah epal tu pulak rangup. sedap ngap nga...
NOOR ATIKAH RAMLI · 1M ago

Tanggung Kerja

dah 2, 3 hari blog tak berupdate. bukan ape. sibuk sangattttt. entry sebelum nie kebanyaka...
NOOR ATIKAH RAMLI · 1M ago

Autumnz - Milk Collection Cups (2pcs)

asyik share barang yang ika belikan untuk Janna je kan? kali nie ika nak share satu barang yang ika belikan untuk kegunaan ika sendiri. bagi ibu ibu yang menyusukan anak dan bekerja, boleh l...
NOOR ATIKAH RAMLI · 1M ago

Baby Sock and Wrist Set | Shopee

bersiaran kembali setelah beberapa hari menghilang. kekangan kerja yang menimbun. pasrah. ...
NOOR ATIKAH RAMLI · 1M ago

DIY Wooden Monitor Organizer Rack- Black | Shopee

yuhuuuuu. shopping online lagik ! kali nie ika beli DIY Wooden Monitor Organizer Rack warn...
NOOR ATIKAH RAMLI · 1M ago

The Boss Baby | Movie

ika baru sahaja dapat tengok movie nie sebenarnya. agak ketinggalan ika nie. kahkahkah ! t...
NOOR ATIKAH RAMLI · 1M ago

Selamat Menyambut Hari Deepavali 2017

NOOR ATIKAH RAMLI · 1M ago

Happy 4th Month Janna !

Umur : 4 BulanCheck Up : 16 Oktober 2017Berat : 6.2 kgTinggi : 62 cm
NOOR ATIKAH RAMLI · 1M ago

bekal ke pejabat

sejak suami ika balik dok Ipoh setahun yang lepas, ika dah mula bawak bekal ke pejabat. suami ika pon sama. suami ika jenis yang tak suka makan kat kedai. jarang jarang sekali ok la. so, kami balik keje, ika akan bertukang kat dapur untuk siapkan mak...