Add Your Blog | | Signup
CintaHati Lina · 6d ago

15 Faktor dan Penyebab Kanser Terjadi Tanpa Kita Sedari. Antaranya....

Assalamualaikum dan selamat siang semua. Rasa macam lama tak update. Hari ni nak kongsi ilmu untuk semua dan moga perkongsian dari Doktor Fyda ni juga membantu kita untuk JAGA KESIHATAN SEDA...
CintaHati Lina · 1M ago

Dilema wanita? Menyesal jadi surirumah penuh masa ni...

Dilema wanita, menyesal ke jadi surirumah penuh masa ni? Bila di fikirkan balik, belajar tinggi-tinggi lepas kahwin dapat anak. Tetiba berhenti kerja pula, orang lain lepas je habis belajar ...
CintaHati Lina · 1M ago

Berhenti kerja bergaji 4 angka demi anak, kini lebih menyesal sebab....

Berbaloikah seorang wanita yang dahulunya belajar bagai nak rak, dah dapat kerja hebat dan bergaji 4 angka pula tu. Lepas kahwin dan dapat anak, berhenti kerja semata-mata nak jaga anak saha...
CintaHati Lina · 1M ago

Ketahui 7 punca Balls Palsy terjadi kepada anda!

Assalamualaikum dan selamat pagi, hari ni terdetik lagi nak kongsi punca, kesan dan kenapa tiba-tiba sakti BALLS PALSY kini semakin meningkat. Sebelum tu biar saya terangkan terlebih dahulu ...
CintaHati Lina · 1M ago

Nak rancang anak kembar? Fakta atau kebetulan atau sebaliknya?

Anda mungkin pernah dengar atau sebaliknya tentang siapa rancang nak anak kembar boleh amalkan cara ini. Ya atau hanya kebetulan? . .Masa kecil-kecil dulu ada sedar kembar, bila ramai ber...
CintaHati Lina · 1M ago

2018 yang semakin mencabar? Apa persiapan anda?

Assalamualaikum dan selamat pagi. Moga hari ini akan lebih baik dan LUAR biasa dari sebelumnya. .Setiap hari kita nak lakukan yang TERBAIK, sebab kita adalah antara yang TERBAIK kan? ..2018 ...
CintaHati Lina · 1M ago

Sesi Persekolahan 2018 Bakal Bermula, Bagaimana Persiapan Ibu Bapa?

Zaman berubah selari dengan perkembangan IT, betul ke? Zaman sekolah 90an dulu, kami anak-anak 90an SENDIRI CARI DUIT, SENDIRI BUAT PERSIAPAN PERSEKOLAHAN tau. Tapi zaman sekarang? Sesi pers...
CintaHati Lina · 1M ago

Bagaimana cara nak ajar anak kecil ke tandas, semudah 123...

Petua atau cara nak ajar anak kecil ke tandas tanpa pempes dan semudah 123. Juga petua ni sayqanak  ni saya dapat dari kawan dan saya ajar pada anak-anak saya juga. .Bermula dari anak pertam...
CintaHati Lina · 2M ago

Bagaimana Persiapan Sekolah Anak Tahun 2018 Ini?

Menjelang alam persekolahan 2018 yang berbaki lagi beberapa hari ni. Apa yang anda buat? Masa ni masa gaji? Beli dan lengkapkan keperluan anak-anak? .Dah lengkap atau baru nak mula pencarian...
CintaHati Lina · 2M ago

Perbelanjaan Era 2020 Ini, MURAH Ke MAHAL? Pendapat Anda?

Perbelanjaan ke era 2020, anda rasa bagaimana? Murah ke mahal? Dan bagaimana cara anda bebelanjaan masa sekarang? Boleh kongsikan bersama kita. .Dan mungkin tips berbelanja barangan dapur da...