Add Your Blog | | Signup
CintaHati Lina · 7M ago

Info Sihat: - Turunkan paras gula dalam darah dengan Vivix!

Mungkin dalam kita tak sedar, kita membiarkan diri kita "sakit" tanpa rawatan. Tapi luaran kita kelihatan hebat dan tip top dengan gaya terkini dan up to date lagi. Bila dah "terkena" baru m...
CintaHati Lina · 7M ago

Betul ke KECANTIKAN wanita terserlah diusia 31tahun?

Terpanggil pula rasa nak tulis entry ni, tapi betul ke? Wanita bila dah masuk usia fasa 30an ni.. sememangnya akan lebih awet muda lagi? 40an pula? Yeke makin cantik dan kejelitaan itu terse...
CintaHati Lina · 7M ago

Testimonial Vivix Shaklee : Bangganya kita dapat berikan yang terbaik pada insan tersayang!

Saya selalu akan kunsultasi kepada semua client saya terlebih dahulu sebelum syorkan apa-apa produk lain untuk mereka. Paling saya suka dan bangga bagi pihak mereka adalah bila mereka kataka...
CintaHati Lina · 7M ago

8 Tanda-tanda awal penyalit tibi mula menyerang mangsanya!

Kadang anda rasa batuk biasa, tapi sebenarnya ianya membawa pada kepada si pesakit apabila membiarkan batuk berterusan tanpa pengawalan dan rawatan yang berterusan. Ketahui 8 tanda-tanda pen...
CintaHati Lina · 7M ago

Mudahnya menjemput rezeki dariNya!

Assalamualaikum dan selamat pagi. Hari ni kita berpagian di blogger untuk sebarkan kepada kawan-kawan, mudahnya menjemput rezeki dariNya..Setuju tak saya katakan... Jika dah usaha banyak mak...
CintaHati Lina · 7M ago

Dunia dan Ragam MLM :- Nak jadi MAGNET atau SERBUK BESI?

Assalamualaikum dan selamat pagi. Nak kongsikan sedikit cerita pagi ni. Pernah dengar cerita JUTAWAN MLM? Ini bukan nak ajak anda jaduli jutawan ke apa ke pun (tapi ramai je nal jadi Jutawan...
CintaHati Lina · 5M ago

Testimonial :- Radang APPENDIKS dan Penjagaan Luka Ketika Berpantang.

Pengalaman berpantang sangat best dan gembira bila kita tahu caranya dan amalkan produk yang terbaik untuk setiap sakit dan pulihnya kan. Testimonial RADANG APPENDIKS dan berpantang dengan p...
CintaHati Lina · 4M ago

Ikhtiar untuk kesembuhan penyakit SLE

Sakit ni kita sediri tak boleh nak agakkan. Apatah lagi kita manusia ni hanya mampu merancang, Allah SWT yang maha mengetahui segalanya. Mungkin kisah ni memberi lagi semangat untuk mereka y...
CintaHati Lina · 7M ago

Dapatkan Percutian 5 BINTANG dan PERCUMA 100% Tajaan Shaklee!!!

Siapa tak nak kan dapat PERCUTIAN PERCUMA TAJAAN 100% Shaklee dan PERCUMA bertaraf 5 bintang pula tu kan. Nak jeles? Sure laaa... duit poket diberi.. hotel FREE, hadiah mistery lagi. Nak tun...
CintaHati Lina · 7M ago

Vivix buat hal lagi sampai ada yang "komplen" !

Hari ni dapat text dari kawan yang sebelum ni tercari-cari sesuatu untuk penjagaan kesihatan juga untuk masalah jerawatnya. Kiranya saya anggap dia mencari untuk penyelesaian masalah dalaman...