Add Your Blog | | Signup
E'RAZ FADLI · 4d ago

STRAIGHTPRO | Tak Perlu Ke Salon Untuk Luruskan Rambut

STRAIGHTPRO | Tak Perlu Ke Salon Untuk Luruskan Rambut - Assalamualaikum w.b.t.. Perkataan ‘rebonding’ ni rasanya taka sing kot bagi kita semua.. Tak kira lelaki ke, perempuan ke, mesti tahu...
E'RAZ FADLI · 1W ago

LEBIH MUDAH | Semakan Keputusan Peperiksaan Secara Online Melalui SAPS

Semakan Keputusan Peperiksaan Secara Online Melalui SAPS | Assalamualaikum w.b.t.. Kalau nak bandingkan zaman Eraz dulu belajar di sekolah rendah dan menengah, memang sangat berbeza.. Sebaga...
E'RAZ FADLI · 3W ago

Lebih Tenang

Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Sejak Mac 2017 yang lepas, capai 10 tahun Eraz bekerja di tempat sekarang.. Memang pada awal-awal dulu, memang sangat stress kerja.. Tapi bila fikir r...
E'RAZ FADLI · 1M ago

Pendedahan Awal Anak-Anak Kepada Persembahan Pentas

Assalamualaikum w.b.t.. Sedia maklum kalau di Kelantan ni, jarang sekali ada persembahan pentas macam di KL.. So pendedahan kepada anak-anak pun kurang la.. Kita yang dah tua ni, tak kisah l...
E'RAZ FADLI · 1M ago

Peserta Gegar Vaganza 4 (2017)

Peserta Gegar Vaganza 4 (2017) | Assalamualaikum w.b.t.. Petang ni kita buat entri pasal pengumuman Peserta Gegar Vaganza 4 (2017).. Nampaknya Astro dah umumkan secara rasmi.. Ya la, program...
E'RAZ FADLI · 1M ago

The Koppi | Rasa Kopi Sebenar

Assalamualaikum w.b.t.. Siapa peminat Kopi kat sini? Peminat biasa ke, peminat tegar? Haaa.. Hari ni Eraz nak share dengan korang ada brand kopi yang boleh buat korang rasa bagaimana rasa ko...
E'RAZ FADLI · 1M ago

Top Tips To Work With Estate Agent

Are you planning to sell or lease out your HDB flat in Tampines? The problem is that it is a tedious process and you do not have the extra time to deal with the process of getting your prope...
E'RAZ FADLI · 1M ago

Belut Goreng Kunyit

Assalamualaikum w.b.t.. Siapa kat sini pernah makan belut? Ke dah biasa sangat? Eraz ni, memang dari kecik, kawan-kawan duk cerita pasal belut.. Itu dan ini.. Tapi sampai ke sudah tak pernah...
E'RAZ FADLI · 1M ago

Bila Dah Sampai Masanya

Assalamualaikum w.b.t.. Aura positif memang kena sentiasa ada dalam diri supaya hidup ni tak stress sangat.. Dan, mesti dah ada yang perasan dengan gambar dibawah ni.. Atau mungkin ada yang ...
E'RAZ FADLI · 1M ago

Pendaftaran Domain erazfadli.com Berjaya Diperbaharui Untuk Kali Ke-5

Assalamualaikum w.b.t.. Syukur alhamdulillah.. Pendaftaran Domain erazfadli.com Berjaya Diperbaharui untuk kali ke-5.. Alhamdulillah.. Untuk tahun-tahun sebelum ni, tak risau sangat pun seba...