Add Your Blog | | Signup
Fitrah Cinta · 1M ago

Puncak Menara Bukit Kledang

Akhirnya jejak jugak kat puncak walaupun dah berapa kali cuba tak sampai-sampai...pancit weh even jalan tar.Memang kena set kat kepala nak sampai ke puncak. Tambah makin ke atas makin takde ...
Fitrah Cinta · 2M ago

No title

Dalam hidup bukan sahaja perlu kekuatan untuk menggenggam tetapi juga kekuatan untuk melepaskan...kerana kerapkali melepaskan itu lebih menenangkan! Let go..let God. Hasbunallah wa nikmal wa...
Fitrah Cinta · 2M ago

Selamat Tahun Baru 2017

010117.Sekejap je dah selesai setahun. Cepatnya masa kan.2017 ni tak tau nak azam apa. Tiap tahun bukannya ada azam yang spesifik pun. Just follow the flow gitu. Aje tak ada misi visi..hahah...
Fitrah Cinta · 2M ago

Wordless Wednesday ::Hiking ILY::

Nikmat yang bukan mudah di jejak.Hati tertinggal di tebing kemuncak.Ingin tangan menggapai awan.Melawan emosi.Mencari diri.#hikingily#bukitkledang#bukitbatuputih
Fitrah Cinta · 3M ago

Wordless Wednesday ::Lobster::

Throwback.First time masak, first time makan.Sedap bak hang.#butterlobster#oleoledarimiribrunei
Fitrah Cinta · 4M ago

Wordless Wednesday::Jom Fit::

Buat ikut kemampuanBukan nak cantikBukan nak kurusSihat itu indah :D #loveyourselfIndoor   Outdoor
Fitrah Cinta · 4M ago

Wordless Wednesday ::Dirgahayu::

Mungkin waktu tak mengizinkan kitaMungkin jalan ceritanya berbeza
Fitrah Cinta · 5M ago

Tahniah lagi

4 hari berkampung kat Putrajaya.10-13 Oktober 2016.Konvensyen KIK Kementerian Perumahan Kerajaan Tempatan.Tak tau nak rasa apa bila nama kumpulan dipanggil naik ke pentas untuk tempat ke-2.M...
Fitrah Cinta · 5M ago

Konvokesyen KPM 2016

08.10.2016.Merasa la jejak PICC Putrajaya.Tak tau nak express rasa macam mana.Becampur-baur.Apapun sangat bersyukur diberi peluang olehNya menikmati detik ini.Terimakasih ya Allah.Moga kejay...
Fitrah Cinta · 5M ago

Wordless Wednesday::TQ Alor Setar::

Throwback 4 hari 3 malam di Alor Setar.Kerja yang belum selesai.Nasi Royale, Kueyteow Iman & Nasi Danial. Sedap bak hang :D