Add Your Blog | | Signup

myliferia Myliferia.com | Be healthy, be happy,

English - Healthy, Parenting, Beauty
http://www.myliferia.com/
myliferia · 1M ago

Tips Awet Muda Dengan Lotus Japonicus

Apa lah benda Lotus Japonicus ni? Pelik bebenor namanya kan? Kalau lotus sahaja tu kita tahulah bunga teratai yang selalu boleh kita jumpa kat dalam paya, kan? Ia sebenarnya sejenis tumbuhan...
myliferia · 1M ago

Tips Gandakan Sales Bisnes Agar Kebabom

Kita tanam pokok sayur, contohnya cili. Lepas tu nak cili tu subur dan tumbuh segar serta menghasilkan cili yang banyak. Apa perlu kita buat? Sudah tentulah kita akan pastikan tindakan seawa...
myliferia · 2M ago

Bagaimana Nak Yakin Dengan Rezeki

Rezeki tidak akan pernah salah alamat. Biasa kan dengar ayat macam ni tentang rezeki, kan? Kalau bukan rezeki kita, makanan dalam mulut pun boleh terjatuh ke tanah. Bila dimakan oleh ayam, j...
myliferia · 2M ago

Sebab KIM Suka Sangat ESP

ESP dan Asid Amino sangat berkait rapat. Meh belajar Sains sikit petang ni, tentang Asid Amino.šŸ˜Š Asid amino adalah kimia protein blok binaan dan boleh dipanggil blok binaan untuk kehidupan. ...
myliferia · 2M ago

Tips Jadi Orang Berjaya Yang Sentiasa Cemerlang

Tak sangka ye si Jai tu, dari minat menjahit dah jadi tukang jahit tersohor sekarang. Si Anie yang suka buat makan-makan dulu tu, sekarang dah buka catering. Maju dah nampak bisnes dia sekar...
myliferia · 2M ago

Vitamin Lengkap Ibu Mengandung

Alhamdulillah, dah 25 weeks. Syukurlah, sebagaimana 3 kandungan sebelum ni, KIM hampir takde alahan. Kalau ada masanya rasa letih, badan berangin atau kepala pening sikit-sikit tu adalah. Ni...
myliferia · 2M ago

Santan Bantu Turunkan Berat Badan; Fakta Atau Auta?

Orang yang nak kurus mesti pantang makan santan, ye tak? Sebab santan dikatakan mempunyai lemak dan kolestrol yang tinggi. Santan juga digambarkan sesuatu yang sangat berbahaya kepada kesiha...
myliferia · 2M ago

Kenapa Ramai Doktor Anti Suplemen?

Kan, selalunya kalau kita tanya doktor, boleh tak nak ambil vitamin tambahan apa-apa kan, mesti ramai yang tak bagi. Kena marah tu adalah lagi. BetulĀ  tak? Walaupun bukan kesemua doktorĀ  mac...
myliferia · 3M ago

Anemia Semasa Mengandung; Pengenalan Ringkas

Ibu hamil selalunya mengalami anemia ringan. Itu adalah normal. Namun, sekiranya dibiarkan, ia boleh membawa kepada keadaan yang lebih serius. Jom tonton video ringkas tentang anemia ni. Rak...
myliferia · 3M ago

Tips Uruskan Masa Agar Tugas Harian Lebih Teratur

Nak jadi usahawan, semua orang boleh jadi, tapi nak jadi usahawan yang cemerlang tu tidak kurang hebatlah juga cabarannya. Dari seseorang yang belum pernah buat bisnes, kemudian terjun ke du...