Add Your Blog | | Signup

myliferia Myliferia.com | Be healthy, be happy,

English - Healthy, Parenting, Beauty
http://www.myliferia.com/
myliferia · 1W ago

Turunkan Bacaan Gula Dalam Darah Dengan Suplemen Semulajadi

Apabila telah disahkan mengalami penyakit diabetes atau kencing manis, perkara utama yang mesti diambil tindakan segera ialah ubah gaya hidup serta corak pemakanan harian masing-masing. Meng...
myliferia · 2W ago

Kenapa Perlu Pilih Saya Sebagai Mentor Bisnes Anda

Penglibatan saya secara rasmi mendaftar sebagai ahli Shaklee adalah pada tahun 2013. Pada peringkat awal, saya mendapatkan vitamin Shaklee ni untuk membantu saya menyusukan baby. Dari semasa...
myliferia · 1M ago

Pulihkan Kembali Tenaga Mak Ayah Yang Tidak Bermaya

Mak ayah kita ni, jiwa mereka memang kat kampung. Dalam keadaan uzur  atau tidak sihat, masih nak tinggal di kampung. Walaupun kita beria-ia nak jaga mereka  tapi, jarang sangat orang tua ki...
myliferia · 1M ago

Rawat Buah Pinggang Bocor Cegah Dialisis & Jangkitan Paru-paru

Nephrotic Syndrome ni kita jarang dengar, tapi kalau sebut buah pinggang bocor, mungkin ada di kalangan kita yang biasa dengan perkataan ni. Dua-dua ni adalah masalah yang sama. Salah satu s...
myliferia · 1M ago

Cara Rawat Penyakit Kencing Tikus Yang Boleh Bawa Maut

Penyakit Leptosprosis atau lebih dikenali sebagai kencing tikus memang sangat berbahaya. Penyakit yang sering membawa maut. Banyak kes yang tiba-tiba orang demam tanpa diketahui punca pada p...
myliferia · 1M ago

Ikhtiar Sembuhkan Penyakit Sekeluarga; Kisah Vivix Saya

Untuk lebih mensyukuri nikmat sihat, cubalah sakit yang teruk sekali. Oh, bukan saje-saje minta sakit, tapi bila kita dah pernah rasa sakit yang tidak berdaya, baru kita tersedar yang kesiha...
myliferia · 1M ago

Tips Kurus Sihat Bagi Yang Susah Nak Turun Berat Badan

Saya dah jaga makan, tapi badan tetap naik. Saya rasa dah habis ikhtiar saya buat untuk kurus, tapi sampai sudah berat badan ni susah betul nak turun. Biasa tak dengar dialog di atas? Ramai ...
myliferia · 1M ago

Tips Atasi Masalah Rutin Mak Anak Ramai

Alhamdulillah, bersyukurlah kalau kita dikurniakan anak yang ramai. Jangan keluh-kesah atau merungut penat kerana ramai lagi yang dah lama berkahwin tapi takde zuriat. Cuma mak-mak anak rama...
myliferia · 1M ago

Menu Sahur 3 Minit; Mudah, Ringkas & Berkhasiat

Sahur sahur sahur! Cepat bangun sahur!!! Mesti dialog ni dah menjadi rutin kepada mak-mak sekalian kan, kejutkan anak-anak serta ahli keluarga yang lain untuk bangun sahur. Sahur ni kalau bo...
myliferia · 1M ago

Tips Menabung Dengan 7 Tabung Simpanan

Menabung ni satu amalan yang “must have” dalam diri seseorang. Nak lagi mudah, kita terapkan konsep serta amalan menabung ni di dalam diri anak-anak kita sejak mereka kecil lagi. Macam arwah...