Add Your Blog | | Signup
Natural Vitamins For All · 1Y ago

Himpunan Testimoni Herbal Blend

Bukan mudah nak cari krim yang mempunyai pelbagai kebaikan dan kegunaan ni. Bukan saja pelbagai kegunaan malah dapat digunakan seisi keluarga.Ada sesetengah krim yang mempunyai pelbagai kegu...
Natural Vitamins For All · 1Y ago

Tips Atasi Ruam Lampin Pada Bayi

Pernah dengar pasal ruam lampin? Ibu-ibu mesti familiar dengan perkataan ni kan. Ruam lampin biasanya berlaku pada kanak-kanak yang berusia 3 tahun ke bawah, atau senang kata banyak terjadi ...
Natural Vitamins For All · 1Y ago

Tips Mengenal Kedai Jadian Shaklee

Pagi-pagi lagi dah dapat mesej dari nombor yang tak dikenali."As salam kak, saya nak tau cara makan esp (soy protein isolate powder) macamana ye?"Agak terpinga-pinga juga siapakah gerangan y...
Natural Vitamins For All · 1Y ago

Kepentingan Penyusuan Susu Ibu

Umum tau susu ibu itu adalah yang terbaik buat bayinya. Tiada sebarang susu formula yang dapat menandingi, jauh sekali menggantikan susu ibu. Oleh kerana itu juga Organisasi Kesihatan Dunia...
Natural Vitamins For All · 1Y ago

Kelebihan Dan Khasiat Zink Yang Anda Tak Tahu

Harini saya nak cerita tentang satu lagi produk Shaklee yang sangat famous dikalangan pasangan suami isteri...iaitu Zinc Complex.Kenapa saya katakan famous dikalangan suami isteri? Kerana zi...
Natural Vitamins For All · 1Y ago

Dilema Pasangan Yang Belum Dikurniakan Zuriat

Mira memang kurang gemar balik kampung bila ada majlis keramaian. Bukannya Mira jenis tak suka bergaul dengan orang ramai tapi kerana rimas dengan pertanyaan sedara mara tentang zuriat."Bila...
Natural Vitamins For All · 1Y ago

Panduan Memilih Vitamin C

Pilih vitamin c pun kena ada panduan ke? Bukan semua vitamin c sama je ke asalkan vitamin c. Memanglah banyak supplement vitamin c yang ada di pasaran, macam-macam jenis dan harganya pun mac...
Natural Vitamins For All · 2Y ago

Berapa Bajet Makan Sehari Anda?

Keperluan harian kita, makan. Mesti kena makan kan. Tak pernah lagi jumpa orang yang tak makan langsung.Sehari paling kurang makan mesti tiga kali, paling basic. Makan pagi (breakfast), maka...
Natural Vitamins For All · 2Y ago

Kenapa Susu Tepung Bayi/Kanak-Kanak Mesti Ada DHA

Kenapa kalau tengok iklan susu tepung bayi/kanak-kanak mesti ada ayat wajib "apabila sel-sel otak berhubung"? Kemudian mesti ada highlight pasal DHA kan. Berlumba-lumba jenama susu tepung na...
Natural Vitamins For All · 2Y ago

Atasi Masalah Anak Sukar Faham Pembelajaran Dan Mudah Lupa

Ada kanak-kanak yang hadapi masalah dalam pembelajaran seperti mudah lupa apa yang diajarkan cikgu di sekolah atau sukar nak faham apa yang diajar. Sebagai ibu bapa pastinya hal ini membimba...