Add Your Blog | | Signup

Rio Azzaro Persahabatan,Perjalanan & Mengisi Perut Dari Kaca Mataku

http://www.riodenaz.blogspot.com
Rio Azzaro · 1W ago

Selamat Tinggal Cameron

Pagi ini kami semua bangun selewat jam 8pagi.Maklumlah semalam dah kepenatan mendaki gunung Irau.Sadar-sadar je dah terlajak subuh.Terus bersiap kemas-kemas barang dan menunggu geng-geng lai...
Rio Azzaro · 1M ago

Pendakian Gunung Irau dan Hutan Mossy

 Pagi ini bermulalah ekspedisi mendaki Gunung Irau buat RA.Seawal jam 5pagi RA dah bangun untuk bersiap.Bangun awal-awal ni bukan apa,sebab RA tak leh tidur nyenyak asik-asik dok tersadar je...
Rio Azzaro · 1M ago

Cameron Highland Aku Datang!!

 Lama tak bersiaran.Hari ini RA amik cuti untuk ke Cameron Highland.Sebenarnya kali terakhir RA menjejakkan kaki di sini masa RA darjah 4.Lama dah tak pergi sini.Dengar-dengar Cameron dah ta...
Rio Azzaro · 1M ago

Pakej Musim Salji 10Hari / 9Malam - Kashmir/Taj Mahal/Delhi

HARGA PAKEJ TERLAJAK MURAH KE KASHMIRHARGA PAKEJ (All Inclusive) : RM 4300.00 (BERTOLAK DARI JB)RM 4150.00 (BERTOLAK DARI KL)Tarikh Berlepas : 11DEC 2017* Tempat duduk terhad (4kekosongan)*T...
Rio Azzaro · 1W ago

Tasik Biru Kangkar Pulai

TASIK BIRU KANGKAR PULAI YANG MENJANJIKANPERINGATAN : JAGA KEBERSIHAN TEMPAT INI.JANGAN BUANG SAMPAH MERATA RATAJANGAN MEMBUANG PUTONG ROKOK MERATA-RATA (MENGELAK KEBAKARAN)TEMPAT INI BUKAN ...
Rio Azzaro · 1M ago

Selamat Hari Raya 1Syawal 1438

Hari ini 1Syawal yang di nanti pun tiba.Detik hari ini menjadi saksi iaitu buat pertama kalinya kami adik beradik menyambut hari raya di luar rumah abah.Tahun ini kami semua sambut hari raya...
Rio Azzaro · 1M ago

Petang Akhir Ramadan

Diam tak diam , esok dah nak hari raya.Cepatnya masa berlalu.Jadi selesai sahaja RA masak ketupat segera di dapur terus duduk depan tv tengok drama komedi lama yang di tayangkan semula di TV...
Rio Azzaro · 3M ago

Jemputan berbuka

 Diam tak diam hari ini dah 22 Ramadan kita berpuasa.Tinggal seminggu je lagi nak hari raya,haiish cepat sungguh masa berlalu.Memandangkan hari ini hujung minggu mesti ramai yang kat luar tu...
Rio Azzaro · 3M ago

Menu Ramadan Dari Dapur RA

 Salam Ramadan 1438Hijrah semua.Sebenarnya RA takde benda nak cerita pagi-pagi ni,cuma nak berkongsi menu berbuka RA yang paling ringkas pada hujung minggu.Menu ini tah apa-apa jek sebab RA ...
Rio Azzaro · 3M ago

Iftar Kami di Belanga 1 Bistro

Hari ini RA amik cuti separuh hari , maklumlah nak bersiap-siap berbuka puasa dengan geng keluarga Krik-Krik di Belanga Satu Bistro di Adda Height.Waktu berbuka puasa hari ini ialah 710malam...