Add Your Blog | | Signup
Official | Sally Samsaiman · 4d ago

Hijab by Fasha Sandha (Printed Collection), hadiah untuk Raya tahun ni!

Alhamdulillah...syukur betul tahun ni...walaupun tak bekerja...masih lagi dapat beraya mac...
Official | Sally Samsaiman · 4d ago

Resepi Sizzling Mee Paling Mudah.

Sizzling Mee, Sizzling Yee Mee | Duduk kat rumah ni...kepala ligat je nak buat macam-macam...
Official | Sally Samsaiman · 5d ago

Resepi Puding Roti Yang Paling Mudah dan Sedap Gila!

Resepi Puding Roti Yang Paling Mudah | Sesejak duduk rumah ni...yang tau nak buat masak aj...
Official | Sally Samsaiman · 5d ago

SGshop “Jom Shopping!” Contest

Dah hari terakhir...terpanggil jugak nak buat entry ni sebab hoiihhh...lepas kamera Sony A5100 Sally masuk wad haritu...tetiba rasa kena bagi dia aksesori lepas dia keluar..hahahaha...nampak...
Official | Sally Samsaiman · 6d ago

Resepi Popiah Seaweed Pulau Jeju.

Resepi Popiah Seaweed | Kalau dah #KakakKimchi tu...semua benda nak di Korea kan..hahahaha...
Official | Sally Samsaiman · 4d ago

Neutrogena® tampil dengan koleksi fesyen Neutrogena® Happy Skin 24/7.

Bercakap pasal fesyen, akhirnya, muncullah fesyen yang tidak lapuk dek musim! Memperkenalk...
Official | Sally Samsaiman · 1W ago

Ramadan yang paling banyak pengajaran.

Tahun 2017, Ramadan ke 27 untuk Sally.Harini dah masuk hari yang ke-20..Ramadan ke-20.Bebe...
Official | Sally Samsaiman · 3d ago

Tourist Attractions in Jeongseon, South Korea.

Jeongseon (旌善郡) is a county in Gangwon Province, South Korea. It is famous as the hometown...
Official | Sally Samsaiman · 2W ago

Program CSR #BismillahRamadan bersama Rumah Nur Hikmah, Kajang anjuran Dorsett Putrajaya

29 Mei 2017 - Sempena bulan Ramadhan yang mulia ni, Hotel Dorsett Putrajaya antara organis...
Official | Sally Samsaiman · 2W ago

Duit Raya? Naaa...baik layan Raya Giveaway Festival di Althea!

Raya Giveaway Festival | Heyyo adik-adik..ni #KakakKimchi kesayangan korang nak cerita pasal Korea..hoyeah sayang..Korea..tapi kali ni bukan nak cerita pasal travelogue ke Korea, tapi nak ce...